e martë, 13 janar 2009

Nënë

Nëna ime mos rri përlotur,
mos rri e ngrysur në vetmi...
Lotët e tua më lër t'i thaj,
me frymën e shpirtit tim..
Duart e tua, lëkurë rrjepur,
m'i lër t'i puth, t'i ledhatoj..
Kallot e tua në trup e zemër
m'i lër t'i zbut, të t'i mjekoj..
E shtrenjta ime e përmalluar
Që si një llavë mallin shpërthen
Deshirën e zjarrte ma rrëfen
Që gjithnjë pranë të më kesh.
Por, largësi tejoqeanesh ne na ndau,
Sa shpejt unë ika, mbete ti,
Në një dhomëz, e lodhur e plakur
Atje po digjesh, si një qiri.

3 komente:

Anonim tha...

Very Sad..... Urime Urime Zemrushe ...Kshu vazhdo gjithmone do behesh e madhe...

Pershendetje nga Kratos

Lediana Stillo tha...

Faleminderit Kratos!

Gjithe te mirat,

Ledi.

Unknown tha...

Urime Lediana, edhe kjo eshte nena ime, nje perkushtim i bukur, pergzime e suksese te metejme.

Perzemersishte dardani...